2009/06/18

哦。

當老闆吩咐我做一些瑣碎小事還喋喋不休囉囉唆唆之時;

當朋友想串我又或者自吹自擂(係,呢個通常係我)而我覺得那些說話比粗口更難聽又不想回應之時;

當接到電話推鎖員的廢話連篇之時;

總之有點無奈之時;

我都會像漫畫入面的角色,把細細的眼瞇成兩條橫線,瞧向著目標,以不足半秒的平聲吐出一個「哦。」字。

可置對手於不理令其知難而退,又可看到對手的過癮表情。

2009/06/15

白汁之奧義

我知道好多人都想知我點整到d皇牌白汁咁好味架喇,又好耐冇寫過煮野食,就係度過兩招比你地喇。

基本材料如下:

1) 洋蔥半隻,切細絲或碎

2) 蒜蓉一湯匙

3) 白酒 約150ml

4) 雞湯 或 魚湯 250ml(最快最方便可以買現成,如果唔想食味精就自己煲)

5) 忌廉(whipping cream 最易買到既係president) 細盒裝好似250ml

6) 鹽及胡椒粉(黑白咩都得)

7) 牛油或olive oil

8) 新鮮或乾既thyme (如新鮮者只用葉,chop碎,一枝枝既莖煲湯時可用)

9) 香葉(bay leave)一大塊

用一個較厚身及高身既平底鑊或一個汁煲(我上次整栗米肉粒飯個D,容量2L,千祈唔好用薄身煮麵個D,會窿),唔使令個煲好熱,牛油起鑊(太熱太大火就會窿)慢火煮洋蔥至金黃色或軟身,可以試食下,如果甜就可以(通常3MINS左右)。之後開大火即落蒜蓉、香葉、thyme,個鑊好熱就倒白酒(經驗不足者先拉低火,免得扯起火上來嚇親自己),”dlup”到一半,就落湯,又”dlup”到一半,就落忌廉,當滾起就拉低慢火,呢個時候開始要睇實,因為太大火煮得唔靚,所以要慢慢來,如果想快又唔想dlup得太少,可以煮到夠味時加個豆粉獻,最後就鹽及胡椒粉教味。

我來計由開始至食得(唔用豆粉獻),約15mins,相信一般來計唔使30mins。

呢個係基本既白汁,如果想加入自己喜歡既如芝士,可以買普通卡夫既parmesan cheese 粉,而用芝士粉又要小心,係最後一步先落,所以加完忌廉之後唔好煮得太杰先加,唔係就杰到冇朋友食得到。無錯喇,有點悟性既你明白喇,就係煮完個白汁之後加上其他配料就變其他味道,係咪好過癒呢﹗

又如果你想整既係雞扒(以上面既分量計夠2大塊),就先用鑊煎好雞扒(約5成,盡量唔好煎窿隻鑊,只要唔太黑就可以),拎起之後,就開始上面之步驟,於倒白酒前將雞扒放入,就更輕易拎番d味,就算唔用湯甚至雞粉,都會好夠味。再pro d,就緊係醃埋佢先。魚既情況就唔同,要同洋蔥一齊煎,倒完酒煮30秒就要拎起,到最後汁差唔多先再放入煮至熟,因為魚快熟。

烹飪唔係一件難事,肯做多幾次就係人都識,識之後又可以變,咁當然通到幾多就睇閣下有冇我咁有天份囉,要煮得好食都唔難,因為用個心去煮既野就係最好味。