2008/10/02

幾乎每日都十多小時的工作時間,睡眠卻每晚四小時,整個人已經累無可累。
最希望的是上天賜我一個可以無限容納咖啡的身體,一日七杯都不會胃痛、便秘、心跳加速、作嘔作悶、出暗瘡等等,讓我飲個痛快無後顧之憂。
有很多事都想寫,只是未有足夠時間及精神,來日有時間定要寫個天花亂墮。

2008/09/28

再食一餐

今日終於都要面對Pieter,只短短數分鐘寒暄幾句,佢就話因為自己jet lag而要提早休息。佢唔係度睇住,我緊係又食多餐。
首先來個Appetizer:Scallops wrapped with Parma Ham Pomelo Salad $112



帶子雖然大粒,不過冇咩鮮味,不過不失。




之後有時間,整多個Second course:Black Mussels In a White Wine/Cream Sauce $ 118



青口再冇用荷蘭個d好耐,用左阿拉斯加個d,殼大但肉唔大,味都冇個時荷蘭個d咁甜,失敗。




最後,Main Course一定要食得好d:Grilled Rib Eye Steak with Hutspot and Seasonal Veg(8 oz) $ 208


一塊好既肉,salt + black peeper調味已經夠,燒既時間掃牛油,至3成,加埋個甘旬薯蓉(荷蘭叫Hutspot)及法邊豆,再切幾塊紅洋蔥又燒一燒香佢放上面,完成。呢隻澳洲肉眼好有肉味又有咁上下肉汁,食既時候跟本唔使額外加任何汁(anyway我食咩都唔想落汁,除非碟野真係難食),個Hutspot配燒過既牛柳又好西冷或肉眼都好,非常之夾,完美配合。



就係咁,又食多佢一餐,下星期返去食咩好呢﹖